Koordynator do spraw dostępności

Burmistrz Korsz wyznaczył do pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miejskim w Korszach Grażynę Szłapka

 

Dane kontaktowe do koordynatora:

tel. 89 754-18-28 wew. 8

e-mail: ugim_korsze@korsze.pl

 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Korszach,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Działania Urzędu Miejskiego w Korszach na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podejmowane są w oparciu o:

  • przepisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062),
  • przepisy ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).

 

  Zarządzenie Nr OG.120.8.2020 Burmistrza Korsz z dnia 17 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2021 22:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Wieliczko
Ilość wyświetleń: 647
31 marca 2021 18:51 (Tomasz Wieliczko) - Zmiana treści zakładki.
31 marca 2021 18:45 (Tomasz Wieliczko) - Zmiana treści zakładki.
31 marca 2021 18:45 (Tomasz Wieliczko) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany