Zamówienia publiczne do 130.000 PLN

Zapytanie ofertowe na: „Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu, projektów zmian decyzji oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i projektów zmian decyzji z analizami formalno-prawnymi i załącznikami graficznymi"

1.Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski w Korszach, ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze lub e-mail: sekretariat@korsze.pl, e-puapem na adres: /UMKorsze/SkrytkaESP lub e-doręczeniami: AE:PL-45426-17782-DFDTB-23. 
2. Termin składania ofert: do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz. 12.00.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej: https://bip.korsze.pl/

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 9 grudnia 2025 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Terenowej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2025 08:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Jarka
Ilość wyświetleń: 9
09 grudnia 2025 08:18 (Magdalena Jarka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2025 08:14 (Magdalena Jarka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
09 grudnia 2025 08:14 (Magdalena Jarka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany