Zamówienia publiczne do 130.000 PLN - archiwum

Zapytanie ofertowe na: „Wykonanie audytu energetycznego w budynku Suśnik 7”

Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Korszach, ul. A. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze – w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Audyt energetyczny
w budynku Suśnik 7” lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl, w terminie: do dnia 29 listopada 2024 r. do godz. 12:00.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26 listopada 2024 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Terenowej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 listopada 2024 13:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Jarka
Ilość wyświetleń: 168
26 listopada 2024 13:46 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 13:46 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_2_-_projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 listopada 2024 13:46 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_3_-_wykaz_osob.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany