Zamówienia publiczne do 130.000 PLN - archiwum

Zapytanie ofertowe na: „Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych”

Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, listem) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Korszach ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, mailem na adres: ugim_korsze@korsze.pl, w
terminie: do dnia 17 grudnia 2024 r. do godz. 12:00.
Koperta zawierająca ofertę powinna być następująco zaadresowana:
Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
Oferta na: Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.12.2024 r.
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Terenowej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 grudnia 2024 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Jarka
Ilość wyświetleń: 169
11 grudnia 2024 14:14 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaproszenie_do_skadania_ofert2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2024 14:14 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2024 14:14 (Magdalena Jarka) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_2_-_projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany